Nejsilnější skladby Moniky Bagárové: Od R&B k mateřství
- Začátky v SuperStar a první písně
- Hit Maléry a průlom v kariéře
- Spolupráce s rapery a urban skladby
- Úspěšné singly V tobě a Offline
- Romantické balady a duety s jinými umělci
- Album Flashback a jeho nejznámější písně
- Skladby ovlivněné R&B a soul hudbou
- Nejnovější hity a současná tvorba
- Písně v češtině versus anglické texty
- Nejstreamovanější skladby na digitálních platformách
Začátky v SuperStar a první písně
Monika Bagárová vstoupila do povědomí české veřejnosti v roce 2009, kdy se ve svých pouhých patnácti letech zúčastnila pěvecké soutěže Česko Slovenská SuperStar. Její působivý hlas a přirozený talent ji dovedly až do finálové desítky, kde obsadila páté místo. Během soutěže zaujala především svým emotivním projevem a schopností interpretovat jak české, tak zahraniční skladby.
Po skončení SuperStar se Monika ihned vrhla na svou hudební kariéru. Její první singl Můj čas vyšel v roce 2011 a okamžitě zaznamenal úspěch v českých rádiích. Píseň představovala mix R&B a popu, což se stalo pro Moniku charakteristickým stylem. Následovala skladba Touha, kterou napsal zkušený hudební producent Martin Šrámek, a která ještě více upevnila její pozici na české hudební scéně.
V roce 2012 vydala Monika své debutové album Shining, které obsahovalo jak české, tak anglické písně. Album představilo několik hitů včetně Let Me Love U a Possibilities, které demonstrovaly Moničin mezinárodní potenciál. Zajímavostí je, že na albu spolupracovala s řadou zahraničních producentů, což dodalo jejím skladbám světový sound.
Významným milníkem v její rané kariéře byla spolupráce s rapperem Benem Cristovaem na písni Chci, která se stala jedním z nejhranějších duetů roku 2013. Tato spolupráce ukázala Moničinu všestrannost a schopnost propojit různé hudební žánry. V témže období vznikla také emotivní balada Sama sebou, která představovala osobnější polohu její tvorby a získala si přízeň především mladšího publika.
Období po SuperStar bylo pro Moniku velmi intenzivní - kromě nahrávání nových skladeb absolvovala množství koncertů a vystoupení po celé České republice. Její živá vystoupení se vyznačovala energickými tanečními choreografiemi a působivým vokálním projevem. Významným momentem bylo také její vystoupení na prestižním hudebním festivalu Colours of Ostrava, kde představila své písně v doprovodu živé kapely.
V roce 2014 přišla s písní Nechce se mi vstávat, která se stala hymnou mnoha teenagerů a ukázala lehčí, hravější stránku její tvorby. Následovala spolupráce s producentem Martinem Hrdinkou na skladbě Příběh, která představovala návrat k soulově laděnému popu s moderními elektronickými prvky. Toto období bylo charakteristické experimentováním s různými hudebními styly a hledáním vlastního originálního zvuku, který by nejlépe vystihoval Moničinu uměleckou osobnost.
Hit Maléry a průlom v kariéře
V roce 2011 přišel pro Moniku Bagárovou zásadní zlom v podobě singlu Maléry, který se stal jejím dosud největším hitem. Píseň, která kombinuje prvky R&B a popu, okamžitě zaujala posluchače svou chytlavou melodií a upřímným textem o vztahových peripetiích. Skladba se rychle vyšplhala na přední příčky českých hudebních žebříčků a dlouhé měsíce se držela v rotacích významných rádií. Úspěch písně Maléry definitivně potvrdil Moničin status vycházející hvězdy české populární hudby.
Následující období bylo pro zpěvačku ve znamení intenzivní práce na dalších skladbách. Vydala sérii singlů včetně Není co ztratit, Prométheus a Zůstaň se mnou, které potvrdily její schopnost tvořit kvalitní popovou muziku s prvky R&B a soulu. Každá z těchto písní představovala jiný aspekt jejího hudebního talentu a ukázala její všestrannost jako interpretky.
Významným momentem v její kariéře bylo také vydání skladby Tu lásku znám, která představovala mírný odklon od jejího typického zvuku směrem k emotivnější baladě. Píseň získala pozitivní ohlasy jak od fanoušků, tak od hudebních kritiků, kteří ocenili především Moničin procítěný pěvecký výkon a působivou instrumentaci.
V následujících letech Monika pokračovala v experimentování s různými hudebními styly. Její repertoár se rozšířil o skladby jako Offline, kde ukázala modernější, více urban sound, a Nech mě letět, která zase představovala návrat k jejím R&B kořenům. Každá nová skladba přitom potvrzovala její pozici jedné z nejvýraznějších představitelek mladé generace českých zpěvaček.
Důležitým aspektem Moničiny tvorby je její schopnost propojovat různé hudební žánry a vytvářet jedinečný zvuk, který je charakteristický právě pro ni. V písních jako Lay Down nebo Nechtěj mě měnit dokázala spojit moderní produkci s tradičnějšími prvky popu, což jí vyneslo uznání i u náročnějšího publika.
Průlomovým momentem bylo také její účinkování v různých televizních projektech, které jí pomohly představit její hudbu širšímu publiku. Její vystoupení v show jako Tvoje tvář má známý hlas ukázala její všestrannost a schopnost interpretovat různé hudební styly. Tyto zkušenosti se následně promítly i do její vlastní tvorby, která začala být ještě pestřejší a odvážnější.
V posledních letech se Monika zaměřila na tvorbu osobnějších skladeb, kde více než kdy dříve otevírá své nitro a sdílí s posluchači své životní zkušenosti. Písně jako Víš nebo Dál ukazují její vyzrálost jako textařky a interpretky, která se nebojí být upřímná a zranitelná. Tato autenticita je jedním z důvodů, proč si udržuje stabilní fanouškovskou základnu a proč její písně rezonují u posluchačů napříč generacemi.
Spolupráce s rapery a urban skladby
Monika Bagárová se v průběhu své hudební kariéry významně profilovala ve spolupráci s předními představiteli české rapové a urban scény. Její první výrazná spolupráce vznikla s rapperem Benem Cristovaem, se kterým nahrála emotivní duet Chci v roce 2013. Tato skladba představovala důležitý milník v její kariéře a ukázala její schopnost propojit popový vokál s moderními urban prvky.
V následujících letech Bagárová systematicky rozvíjela své působení v urban žánru. Významným počinem byla spolupráce s producentem a rapperem Marcusem Tranem, se kterým vytvořila několik skladeb včetně hitů Nechci být sama a Offline. Tyto písně demonstrovaly její schopnost přirozeně kombinovat R&B prvky s moderním trapovým zvukem, který je charakteristický pro současnou urban scénu.
Zpěvačka také spolupracovala s dalšími významnými představiteli české hip-hopové scény. Společný track s Rytmusem Tak se ptám se stal jedním z nejúspěšnějších počinů v její diskografii. Skladba kombinovala Moničin charakteristický soulový vokál s Rytmusovým syrovým rapovým projevem, což vytvořilo jedinečnou fúzi žánrů, která oslovila široké publikum.
V urban tvorbě Moniky Bagárové lze pozorovat výrazný vliv amerického R&B a současného popu. Její skladby jako Nahá nebo Věřím obsahují charakteristické prvky moderní urban produkce - výrazné basové linky, trap beaty a atmosférické syntetizátory. Producenti jako DJ Wich nebo ODD se podíleli na vytváření jejího charakteristického zvuku, který se stal inspirací pro mnoho začínajících českých urban umělců.
Významným aspektem její urban tvorby je také spolupráce s mladými producenty z české beatmakerské scény. Skladby jako V tobě nebo Někdy příště vznikly ve spolupráci s producenty z mladé generace, kteří přinesli do její tvorby svěží zvuk a moderní produkční postupy. Monika tak dokázala udržet krok s aktuálními trendy v urban music, aniž by ztratila svůj charakteristický vokální projev.
V posledních letech se Bagárová zaměřila na experimenty s různými odnožemi urban hudby. Její skladby začaly obsahovat prvky latinského popu, afrobeatu a moderního R&B. Spolupráce s producenty jako Robin Mood nebo Jan P. Muchow přinesla do její tvorby nové zvukové horizonty a pomohla jí oslovit i posluchače, kteří se primárně neorientují na urban scéně. Toto kreativní rozšíření jejího hudebního záběru potvrzuje její pozici jako jedné z nejvšestrannějších českých interpretek současnosti.
Úspěšné singly V tobě a Offline
Monika Bagárová se v roce 2019 představila s emotivní baladou V tobě, která se okamžitě stala jedním z jejích nejúspěšnějších singlů. Píseň, která vznikla ve spolupráci s producentem Martinem Šrámkem, oslovila posluchače především svým upřímným textem a silným vokálním projevem. Skladba pojednává o hluboké lásce a oddanosti, přičemž Monika v ní předvedla svůj charakteristický soulový hlas v kombinaci s moderními R&B prvky. Videoklip k písni V tobě byl natočen v minimalistickém stylu, který nechal vyniknout především zpěvaččinu osobnost a emocionální delivery textu.
Název skladby | Rok vydání | Album |
---|---|---|
Slzy neuvidíš | 2011 | Shining |
Tu lásku neumím dát | 2011 | Shining |
Viva La Vida | 2018 | Broken Ice |
BODY | 2020 | Broken Ice |
Následující rok přišel další významný milník v podobě singlu Offline, který představoval mírný odklon od jejího typického R&B zvuku směrem k současnějšímu popovému soundu. Tato skladba vznikla ve spolupráci s producentským týmem The Rustlers a textařkou Gabrielou Oswaldovou. Píseň reflektuje moderní dobu a potřebu občas se odpojit od digitálního světa, což rezonovalo zejména s mladším publikem. Offline se stal jedním z nejhranějších songů v českých rádiích a dosáhl významných pozic v různých hudebních žebříčcích.
Obě skladby demonstrovaly Moničin umělecký růst a schopnost adaptovat se na měnící se hudební trendy, aniž by ztratila svou autenticitu. V písni V tobě ukázala svou schopnost interpretovat emotivní balady, zatímco Offline prokázal její versatilitu a ochotu experimentovat s modernějším zvukem. Produkční kvalita obou singlů byla na mezinárodní úrovni, což potvrdilo Moničinu pozici mezi špičkou české populární hudby.
Zajímavostí je, že obě písně vznikaly v různých studiích a s různými producenty, což přispělo k jejich odlišnému charakteru. Zatímco V tobě se nahrávalo v pražském studiu Golden Hive, Offline vznikal v moderním komplexu The Rustlers Studio. Tento přístup k produkci umožnil Monice experimentovat s různými zvukovými polohami a přinést posluchačům dva distinctivní hudební zážitky.
Úspěch obou singlů se promítl i do koncertní činnosti, kdy se staly pevnou součástí Moničina live repertoáru. Především V tobě se dočkalo několika alternativních verzí, včetně akustického provedení, které Monika představila v různých televizních vystoupeních. Písně také významně přispěly k rozšíření její fanouškovské základny a upevnily její pozici jako jedné z nejvýraznějších představitelek mladé generace českých zpěvaček.
Romantické balady a duety s jinými umělci
Monika Bagárová se v průběhu své hudební kariéry věnovala nejen energickým popovým skladbám, ale také romantickým baladám a působivým duetům. Její hlas vyniká především v emotivních písních, kde může naplno ukázat svůj výjimečný hlasový rozsah a procítěný přednes. Mezi její nejúspěšnější balady patří skladba Vítěz a poražený, kterou nahrála v roce 2016 a která se stala jednou z nejhranějších písní v českých rádiích.
Významným milníkem v její kariéře bylo nahrání duetu Let Me Love You s Benem Cristovaem, který spojil dva výrazné hlasy mladé generace českých zpěváků. Tato spolupráce přinesla nejen komerční úspěch, ale také ukázala Moničinu schopnost perfektně harmonizovat s jiným umělcem. Následovala řada dalších úspěšných duetů, včetně emotivní skladby Lay Down s Janem Bendigem, která získala více než milion zhlédnutí na YouTube během prvního měsíce po vydání.
V roce 2018 překvapila Monika své fanoušky nečekanou spoluprací s rapperem Rytmusem na skladbě Dočasná, kde propojila svůj soulový projev s urban soundem. Tato neobvyklá kombinace přinesla svěží vítr do české hudební scény a ukázala Moničinu všestrannost. Mezi její další významné duety patří spolupráce s Markem Ztraceným na baladě Někdy stačí málo, která se stala součástí svatebních playlistů mnoha párů.
Bagárová se také pustila do experimentování s různými hudebními žánry v rámci svých balad. Skladba Půlnoc kombinuje prvky R&B s klasickou baladickou formou, zatímco V tobě představuje návrat ke kořenům soul music. Její interpretace romantických písní je charakteristická především autenticitou a schopností přenést emoce na posluchače.
V posledních letech se Monika zaměřila na tvorbu vlastních autorských balad, kde může plně využít své zkušenosti z předchozích spoluprací. Její skladba Odpouštím z roku 2020 představuje osobní zpověď o vztazích a odpuštění, zatímco Síla ženy je emotivní baladou o vnitřní síle a překonávání překážek. Tyto písně ukazují její vyzrálost jako textařky i interpretky.
Mezi její nejnovější duety patří spolupráce s mladými talenty české hudební scény, kde Monika často vystupuje v roli mentorky a zkušenější umělkyně. Její schopnost přizpůsobit svůj hlasový projev různým stylům a partnerům z ní dělá vyhledávanou spolupracující umělkyni. Romantické balady a duety tak tvoří významnou část její diskografie a pomáhají definovat její pozici na české hudební scéně jako všestranné interpretky s jedinečným hlasovým projevem.
Album Flashback a jeho nejznámější písně
Vydání alba Flashback v roce 2011 představovalo významný milník v kariéře Moniky Bagárové. Toto debutové album, které vyšlo pod vydavatelstvím Universal Music, obsahuje řadu písní, které se staly nedílnou součástí české populární hudby. Nejúspěšnější skladbou z alba se bezpochyby stala Héj, pane diskžokej, která dlouhé měsíce dominovala českým rádiím a hudebním televizím. Píseň kombinuje moderní popové prvky s R&B vlivy, které jsou pro Moniku charakteristické.
Album obsahuje celkem dvanáct skladeb, přičemž každá z nich odráží různé aspekty Moničina pěveckého talentu. Skladba V tobě představuje emotivní baladu, ve které Monika naplno předvedla své výjimečné hlasové dispozice. Text písně pojednává o složitosti mezilidských vztahů a lásce, která ne vždy končí šťastně. Další výraznou skladbou je Není co ztratit, která se vyznačuje chytlavým refrénem a moderní produkcí.
Na albu se podílela řada zkušených producentů a textařů, včetně Martina Červinky a Marcuse Transe. Píseň Létám v tom vznikla ve spolupráci s producentem Martinem Šrámkem a stala se jednou z nejhranějších skladeb v klubech. Zajímavostí je, že některé texty si Monika napsala sama, například osobní zpověď v podobě skladby Když nemůžu spát.
Album Flashback také obsahuje několik duetů, například spolupráci s rapperem El Nino na skladbě Neodcházej, která představuje zajímavé spojení R&B a hip-hopu. Tato fúze žánrů přinesla Monice nové publikum a ukázala její všestrannost jako interpretky. Píseň Tak pojď blíž se zase vyznačuje výrazným tanečním rytmem a moderními elektronickými prvky.
Zvukově se album pohybuje na pomezí současného popu, R&B a soul music. Producenti dokázali vytvořit moderní zvuk, který nezní zastarale ani po letech od vydání. Skladba Jsem jaká jsem se stala jakousi osobní hymnou Moniky, kde zpěvačka otevřeně mluví o své identitě a životních postojích. Album uzavírá emotivní balada Poslední píseň, která dokonale vystihuje Moničin charakteristický hlasový projev.
Nahrávání alba probíhalo několik měsíců ve studiích v Praze a Bratislavě. Monika při něm spolupracovala s živými muzikanty, což dodalo skladbám autentický zvuk. Píseň Nech mě letět se stala oblíbenou mezi fanoušky díky své pozitivní energii a motivačnímu textu. Album Flashback celkově představuje důležitý mezník v české populární hudbě a dodnes slouží jako inspirace pro nastupující generaci zpěvaček.
Skladby ovlivněné R&B a soul hudbou
Monika Bagárová ve své tvorbě výrazně čerpá z R&B a soul hudby, což se projevuje především v jejích pozdějších skladbách. Její charakteristický hlas s typickým zabarvením se dokonale hodí k těmto hudebním stylům, které jí umožňují naplno využít její pěvecký potenciál. V písních jako Viva La Vida nebo Let Me Love můžeme slyšet zřetelné vlivy amerického R&B, které zpěvačka kombinuje s moderními popovými prvky.
Významným milníkem v její tvorbě bylo vydání skladby More Than Perfect, kde Bagárová představila svůj osobitý styl, který spojuje tradiční soulové postupy s současným zvukem. Píseň se vyznačuje charakteristickými melodickými ozdobami a vokálními běhy, které jsou typické pro R&B žánr. V podobném duchu se nese i skladba Lay Down, kde zpěvačka experimentuje s různými vokálními technikami a představuje posluchačům svůj široký hlasový rozsah.
Na albu Flashback Monika představila několik výrazných R&B balad, mezi nimiž vyniká zejména Without You, kde můžeme slyšet jasné odkazy na tvorbu světových R&B hvězd jako Alicia Keys nebo Whitney Houston. Zpěvačka v této skladbě dokazuje, že dokáže pracovat s dynamikou a emocemi způsobem, který je pro soul music typický.
V posledních letech se Bagárová více zaměřuje na fúzi různých hudebních stylů, přičemž R&B a soul zůstávají základním stavebním kamenem její tvorby. To je patrné například v písni Není co ztratit, kde kombinuje moderní produkci s klasickými soulovými postupy. Skladba V tobě zase ukazuje, jak dokáže propojit české texty s mezinárodním R&B soundem, aniž by působila nepřirozeně nebo vynuceně.
Její interpretace často obsahují improvizační prvky, které jsou pro R&B a soul charakteristické. V živých vystoupeních Monika pravidelně předvádí své schopnosti v oblasti vokálních běhů a melismat, což jsou techniky typické právě pro tyto žánry. Skladby jako Offline nebo Jediná dokazují, že zpěvačka dokáže přirozeně pracovat s groove a rytmickým cítěním, které jsou pro R&B nezbytné.
Vliv soul music je zvláště patrný v baladických skladbách, kde Bagárová naplno využívá svůj emotivní projev. Písně jako Nech mě letět nebo Když nemůžeš, tak přidej ukazují její schopnost přenést na posluchače hluboké emoce, což je jedna z klíčových charakteristik soulové hudby. V těchto skladbách zpěvačka dokazuje, že dokáže pracovat s dynamikou a frázováním způsobem, který je typický pro největší představitele žánru.
Nejnovější hity a současná tvorba
Monika Bagárová v posledních letech výrazně rozšířila své hudební portfolio a představila několik významných skladeb, které rezonují současnou českou hudební scénou. Její nejnovější singl Rozdělený světy se stal okamžitým hitem a demonstroval její schopnost propojit moderní popové prvky s R&B základy. Píseň, která vypráví o složitosti mezilidských vztahů, získala značnou pozornost na streamovacích platformách a pravidelně se objevuje v českých rádiích.
V roce 2022 zpěvačka překvapila fanoušky emotivní baladou Věřím v lepší časy, která reflektuje osobní životní zkušenosti a vyjadřuje naději v budoucnost. Skladba se vyznačuje působivým vokálním projevem a citlivým textem, který oslovil široké publikum napříč generacemi. Monika při její tvorbě spolupracovala s renomovanými producenty, což se odrazilo na profesionální produkci a moderním zvuku.
Významným milníkem v její současné tvorbě je kolaborace s dalšími českými umělci. Duet Nech mě jít, který nahrála společně s rapperem Benem Cristovaem, představuje zajímavé spojení popového zpěvu s hip-hopovými elementy. Tato fúze žánrů prokázala Moničinu všestrannost a schopnost adaptovat se na různé hudební styly.
Na streamovacích platformách boduje také její track Síla ženy, který se stal neoficiální hymnou ženské nezávislosti a sebevědomí. Píseň kombinuje moderní produkci s tradičními popovými prvky a silným poselstvím, které rezonuje zejména s mladším publikem. Monika zde prokázala, že dokáže být nejen interpretem, ale i hlasem své generace.
V rámci své současné tvorby Bagárová experimentuje s různými hudebními styly. Její nejnovější EP Vlastní cestou obsahuje skladby, které mísí prvky současného R&B, popu a soul music. Každá píseň na tomto minialbum vypráví osobní příběh a odhaluje různé facety její umělecké osobnosti. Producenti jako Jiří Burian či ODD přispěli k vytvoření současného, mezinárodně konkurenceschopného zvuku.
Monika také aktivně spolupracuje s mladými talenty české hudební scény. Její mentoring v různých hudebních projektech se odráží i v její tvorbě, kde často dává prostor začínajícím umělcům. Skladba Společně, kterou nahrála s vycházející hvězdou české urban scény, je toho důkazem a ukazuje její otevřenost novým hudebním směrům a spolupracím.
V současnosti Monika pracuje na novém albu, které má vyjít v příštím roce. Podle dostupných informací půjde o její dosud nejambicióznější projekt, kde představí skladby v češtině i angličtině. Fanoušci se mohou těšit na moderní produkci, silné texty a především na charakteristický hlas, který Moniku Bagárovou proslavil.
Písně v češtině versus anglické texty
Monika Bagárová se během své hudební kariéry několikrát ocitla na pomezí mezi českým a anglickým zpěvem. Její repertoár zahrnuje skladby v obou jazycích, přičemž každý z nich přináší specifické výhody i výzvy. V počátcích své kariéry se více soustředila na anglické texty, které jí umožňovaly oslovit širší mezinárodní publikum a lépe zapadnout do současných světových trendů v R&B a popové hudbě. Skladby jako Let Me Love U nebo More Than Friends demonstrovaly její schopnost přirozeně interpretovat anglické texty s autentickým feelingem.
Postupem času však Bagárová začala více inklinovat k českým textům, což se ukázalo jako klíčové rozhodnutí pro její umělecký růst. České písně jí umožnily vytvořit hlubší emocionální spojení s domácím publikem a vyjádřit komplexnější myšlenky ve svém rodném jazyce. Skladby jako Můj Babylon nebo Vítěz získaly značnou popularitu právě díky autenticitě a bezprostřednosti českých textů.
Zajímavým aspektem je způsob, jakým Bagárová pracuje s melodiemi v závislosti na zvoleném jazyce. Zatímco anglické texty často využívají typické R&B fráze a melodické postupy, české písně jí umožňují experimentovat s jedinečnými jazykovými prvky a rytmickými strukturami specifickými pro češtinu. Toto propojení moderního R&B zvuku s českým textem vytváří charakteristický styl, který je pro Moniku Bagárovou typický.
V posledních letech se zpěvačka více zaměřuje na české texty, což reflektuje její uměleckou vyzrálost a sebevědomí. Její schopnost přepínat mezi oběma jazyky však zůstává významnou výhodou, zejména při live vystoupeních, kde může kombinovat české i anglické skladby podle potřeby a nálady publika. Tato jazyková flexibilita jí také umožňuje oslovit různé věkové skupiny posluchačů - zatímco mladší generace často preferuje anglické texty, starší publikum oceňuje především české písně.
Proces tvorby textů se v obou jazycích výrazně liší. U anglických skladeb Bagárová často spolupracuje se zahraničními textaři, kteří přinášejí mezinárodní perspektivu a současné trendy. Naproti tomu české texty vznikají v užší spolupráci s domácími autory, kteří lépe chápou nuance českého jazyka a kulturní kontext. Tato dvojí perspektiva obohacuje její tvorbu a přispívá k jedinečnosti jejího hudebního projevu.
Důležitým faktorem je také marketingový aspekt jazykové volby. České texty mají větší potenciál pro domácí rádiové vysílání a televizní vystoupení, zatímco anglické skladby otevírají možnosti mezinárodní spolupráce a případného průniku na zahraniční trhy. Bagárová tak musí pečlivě vyvažovat poměr mezi českými a anglickými písněmi, aby si udržela své postavení na domácí scéně a zároveň zůstala atraktivní pro mezinárodní publikum.
Hudba je jako malování emocí na plátno života, každá nota je štětcem, který vytváří příběh lásky a naděje
Adéla Procházková
Nejstreamovanější skladby na digitálních platformách
Monika Bagárová se v posledních letech výrazně prosadila na digitálních streamovacích platformách, kde její skladby dosahují působivých čísel. Mezi její nejúspěšnější počiny patří především singl Viva La Vida, který na Spotify překonal hranici dvou milionů přehrání. Tato emotivní balada, která kombinuje prvky popu a R&B, si získala srdce posluchačů především díky autentickému projevu zpěvačky a silnému příběhu v textu.
Další významný úspěch zaznamenala skladba Offline, která se stala virálním hitem na platformě TikTok a následně dosáhla více než milionu streamů napříč digitálními platformami. Píseň, která reflektuje moderní dobu a potřebu občasného odpojení od sociálních sítí, rezonovala zejména s mladším publikem. Na Apple Music se pravidelně umisťuje v žebříčcích nejhranějších českých interpretů.
Skladba Léto se stala letním hitem a na YouTube dosáhla přes 900 tisíc zhlédnutí. Tato svěží popová píseň s latinskými prvky ukázala Moničinu všestrannost a schopnost experimentovat s různými hudebními styly. Na platformě Deezer se dlouhodobě drží v playlistech zaměřených na českou populární hudbu.
Mezi další úspěšné skladby v digitálním prostoru patří duet Tak se nezlob, který Monika nazpívala s rapperem Marpem. Tato kolaborace přinesla zajímavý mix R&B a hip-hopu, který si na Spotify vysloužil více než 1,5 milionu přehrání. Píseň Nebezpečná zase ukázala Moničinu temnější stránku a na YouTube překonala hranici milionu zhlédnutí.
V žebříčcích streamovacích platforem se pravidelně objevuje i skladba Zasněná, která reprezentuje klasičtější popovou tvorbu zpěvačky. Její emotivní projev a chytlavá melodie si získaly stabilní posluchačskou základnu především na platformě Amazon Music. Píseň Můj Babylon zase demonstrovala Moničinu schopnost propojit moderní produkci s tradičními prvky R&B, což ocenili posluchači napříč streamovacími službami.
Zajímavým počinem je také experimentální skladba Síla ženy, která na digitálních platformách získala pozornost díky svému silnému poselství a modernímu zvuku. Na platformě YouTube Music se pravidelně objevuje v trendech a playlist kurátorů ji často zařazují do svých výběrů. Moničina schopnost kombinovat komerční přístup s uměleckou integritou se odráží v konstantně rostoucích číslech streamů napříč všemi digitálními platformami.
V současnosti se její měsíční poslechovost na Spotify pohybuje kolem 150 tisíc posluchačů, což ji řadí mezi nejstreamovanější české zpěvačky. Její digitální úspěch je podpořen aktivní přítomností na sociálních sítích a pravidelným vydáváním nového materiálu, který rezonuje s současnými trendy v populární hudbě.
Publikováno: 17. 04. 2025
Kategorie: společnost